Koska olen äärettömän tylsä, tylsistynyt sekä typerä ihminen, päätin tehdä tämmöisen 7 totuutta itsestäsi-tehtävän, minkä tosin olen tehnyt jo kesällä aiemmin. Mitäpä tuo haittaa. Korjailen vain vähän.

1.Olen äärettömän addiktoituvaa sorttia. Kesällä voin syödä helposti Classic kermatoffeisen jäätelön kolmesti päivässä, muutoin syön älyttömästi Kinder Buenoita. Addiktoidun tietyille foorumeille, addiktoidun tv-sarjoihin ja elokuviin, jolloin jauhan niistä kyllästymiseen asti.

2. Olen vuodenaikamutantti. Tai joku sellainen. Kesällä toivon talvea, talvella kesää jne. Outoa.

3. Luokittelen lakanat. Lakanat voivat olla joko kovia, pehmeitä tai siltä väliltä. Itse en voi käyttää kuin pehmeitä, mikä tarkoittaa että lakanat ovat kuluneet pesussa ja käytössä. Olen myös rakastunut retrokuosisiin lakanoihin. Ja semmoisiin lakanoihin mitä vain vanhoilla mummoilla on. Oi että ne on ihania.

4. Rakastan lävistyksiä! Haluaisin itselleni traguksen, kielilävistyksen, medusan, huulilävistyksen ja frownyn.

5. Lempibändini on Metallica, Nirvana, Paramore ja Korn.

6. Kun joulu on omasta mielestäni ohi, eli heti uuden vuoden jälkeen, pitää kaikki jouluinen ottaa pois. Hyi hirveä niitä, jotka pitävät joulutavarat helmikuulle.

7. Olen sitä mieltä että ei ole olemassa rakkautta ensisilmäyksellä.